.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۰ هزار مازندرانی به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به ثبت نام بیش از هشت هزار نفر برای شرکت در اردوهای راهیان نور گفت: پیش بینی می شود امسال ۱۰ هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شوند.

به گزارش شمال نیوز، سردار سیاوش مسلمی صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا طرح‌های راهیان نور برگزار نشد، افزود: این درحالی که راهیان نور حرکت بزرگ فرهنگی به شمار می‌رود و امسال زمینه ساز بهره گیری از این فضا فراهم شده است.

وی با بیان اینکه راهیان نور معدن معرفتی و نرم افزار انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است، افزود: یادمان‌های دفاع مقدس تأثیرگذاری بی نظیری بر تربیت نسل جوان و نوجوان دارد.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر برای شرکت در اردوهای راهیان نور در استان گفت: تاکنون بیش از هشت هزار نفر برای اردوهای راهیان نور ثبت نام کردند و پیش بینی می‌شود این میزان به ۱۰ هزار نفر برسد.

سردار مسلمی گفت: تلاش کردیم با تهیه شرایط و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در اردوگاه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس، اجرای رزمایش فرهنگی، برگزاری هیئت و جشن و اعیاد شعبانیه، یادمان گردی، برنامه‌های معنوی خوبی برای کاروان‌ها فراهم کنیم.

وی زمان سفر و حضور کاروان‌ها را پنج روز بیان کرد و گفت: حضور در یادمان شهدای هفت تپه که محل لشکر لشکر ۲۵ کربلا بود از جمله برنامه‌ها است و اردوها از ۱۷ اسفندماه شروع شد و تا ششم فروردین ماه این کاروان‌ها در مناطق عملیاتی حضور می‌یابند.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: در هر بازه زمانی بین ۶۰۰ تا ۸۵۰ نفر در قالب اردوها حضور می‌یابند و از مجموع ثبت نام کنندگان تاکنون بیش از چهار هزار هزار و ۲۰۰ خواهر و بیش از چهار هزار و ۶۰۰ نفر برادر در این کاروان‌ها ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود ۵۰ هزار نفر روز از استان در اردوهای راهیان نور شرکت کنند، گفت: همزمان با شب سال تحویل تعدادی از سرداران دفاع مقدس استان در مناطق راهیان نور حضور می‌یابند و هنگام تحویل سال همگی در یادمان هفت تپه حضور خواهند داشت و برنامه‌ها در صدا و سیما پخش می‌شود./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.